They are open to learning new skills (74%),
they want to be successful (73%), and
building financial security (72%).
Involved & active
Compared to other LinkedIn users, Gen Zers are more engaged in their industry. They are more likely to be active in relevant LinkedIn groups and to view job openings and research more often.
Want to read more about the results of the research into Gen Z engagement on LinkedIn? Scroll down to view the infographic. They have visualized a summary of the results in the infographic below. Click on the image for a larger version. And read more about the LinkedIn research here .Ken je deze handige WhatsApp-functies al? [11 tips + 4 nieuwtjes]
Straks om 14.00 uur: leer hoe je trends slim inzet op het juiste moment. Schrijf je nu in [gratis webinar]
Als je bij ‘Schermtijd’ (iOS) of ‘Digitaal welzijn’ (Android) kijkt op je telefoon, welke app gebruik jij dan het meest? Bij mij is dat met ruim 4x zoveel tijd als andere apps: WhatsApp. En waarschijnlijk ben ik niet de enige! Maar ken je alle mogelijkheden al van deze app? Ik deel 11 handige tips en 4 nieuwe functionaliteiten.
11 handige WhatsApp-tips
Als je telefoon op tafel ligt, of iemand anders heeft jouw telefoon in de hand, dan kunnen appjes die binnenkomen worden meegelezen in de voorvertoning. Dat is natuurlijk niet altijd wenselijk.
Gelukkig kun je dit uitschakelen. Dit doe je via instellingen > berichtgeving > WhatsApp. Daar kun j e buy phone number list de voorvertoning van appjes helemaal uitzetten, of alleen tonen als de telefoon ontgrendeld is. Die laatste instelling heb ik zelf ook gekozen. Op die manier worden de berichtjes pas zichtbaar als ik de telefoon zelf oppak.
Ontgrendelen van appjes in je startscherm.
2. Hoor wie je appt
Je kunt per persoon het geluid van een nieuw bericht instellen. Dit doe je via het chatgesprek, vervolgens klik je op de persoon bovenaan het gesprek en daarna klik je op ‘Achtergrond en geluid’. Onderaan dit scherm kun je het ‘Meldingsgeluid’ aanpassen. Dit kan ook met groepsgesprekken.
3. Foto’s bewerken voordat je ze verstuurt
De mogelijkheden voor het bewerken van je foto’s zijn (waarschijnlijk) groter dan je denkt! Je kunt het formaat aanpassen, stickers plaatsen en tekst toevoegen. Maar wist je dat je ook het font en de kleur van de tekst kunt bepalen? Het font pas je aan door op het ‘T’-symbool te klikken. De kleur verander je met het balkje dat rechts in beeld verschijnt. En deze opties heb je ook bij gifjes.